episcopul Daniil Stoenescu , din comisia de canonizare , a baut apa din mormant cu p.Vamvulescu, care-a povestit la RTV

Despre a treia dezgropare ne da detalii socante, pentru ca a participat chiar el

“A fost intr-o noapte, m-am dus intamplator,… dar nu intamplator-, si am gasit acolo… incepusera sa.. [reporter RTV- erau si preoti?] DA, ERA PREASFINTITUL DANIEL, el era, EL CONDUCEA…   [reporter RTV- CARE dadneil ] DANIEL STOENESCU !  [reporter RTV- al Varsetului ? (Serbiei)] Da, da. El conducea .. dezgroparea. Asa. Si se spune, ca a iesit apa din mormant (ca a si iesit!, ca am stat si eu, am stat toata noaptea acolo, si a iesit intr-adevar; is si niste vine de ape pe acolo care trec pe acolo – acum au facut o canalizare, in dreapta).
[reporter RTV- miroseau frumos, a mir?] DA, le-au scos, da’ nici n-au reusit sa le scoata pe toate. Erau niste maici, surori, pe acolo, cateva care au… cateva, printre care si una Maria. Eh, mie nu mi-a placut asa, cum a… Dar, a fost acolo, si scoteau, stiti?. Si erau sfintele oase si zdrobite, au fost si intregi asa, si au pus si au cautat in noul sicriu (sicriu de stejar) pe care asa s-a nimerit ca eu.. (dupa ce-am venit acolo, PS mi-a zis “cine te-a adus aici?” “Pai -zic- Dumnezeu si Maica Domnului”  – si intr-adevar…!). :trebuia sa fie adus sicriul de jos, un sicriu de stejar, nou, asa, ca sa stramute osemintele dintr-o parte-n alta. Maicile zic- care-l duce? Zic “Lasa la mine!” – l-am luat in spate si asa mergeam cu el de nici nu-l simteam – desi era din stejar!, era..!. Si ele or dus capacul -nu stiu care- in urma, asa. SI eu am fost acolo si tot .. sigur., eu nu, nu m-am bagat acolo inauntru [in groapa] sau.., dar eram acolo unde le puneau!, stiti? eram aproape, si tot ma aplecam si le sarutam, si le luam in mana – si

Preasfintitul tot striga la mine “Parinte Petru- sa nu iei nimic.” “Nu iau, nu iau”- da-mi pare rau si-n ziua de astazi, ca puteam sa iau [rade]. Stiu ca am luat sfantul cap in mana – aah, ce emotii am avut!

Era ceva.. cand l-am luat asa , am simtit asa, o … asa, ceva d, ceva de… de nedescris.. asa, amestecat…, o mireasma cu o puterea asa, dumnezeiasca, cu o.. – asa, imi tremurau mainile! Si l-am luat in maini si l-am sarutat, si m-am aplecat si l-am pus acolo, unde il pusesera ele, mai in capat, asa.”

“Era o maica care le spala si le stergea, si le undgea… si le punea acolo. Si iar m-am aplecat, si PS a zis: “Parinte Petru, ai luat ceva!…”- “N-am luat, preasfintite “- zic- “M-am aplecat si le-am sarutat”

“Si de-asta.. chiar.. am baut, ca o nebunie, asa – si preasfintitul a baut !- apa de acolo.

Au luat-o.. cu galetile o scoteau, apa multa- a fgasit asa sfantul sicriu [!!!] acoperit de apa, stiti, asa a fost. Apa cu noroi, mocirla, si capacul cum am spus, asa hrasnit. Si o scos, o pus in niste butoaie – apa de acolo a scos, asa.

Si am baut si eu de acolo. Zic: “Eu vreau sa beau!” Zice “Da-mi si mie!”- a spus preasfintitul; si a baut si el

– si era, asa , cum sa va spui- apa cu noroi cumvaamestecata . Stiti, asa era…, asa era…

 

[emotionat]

ce sa spun : era o agheasma.

Asa. Era ceva de… Astea -lucrurile astea (asa cum am spus si cand am sarutat sfantul cap [!!!]) nu poti sa le descrii, nu poti sa le… Asa era. Si au pus noul sicriu deasupra… deasupra unde-a fost sicriul vechi – si chiar nici n-au putu sa-lk scoata, ca era…! era deja tarziu, si trebuia sa astupe, si asa mai departe. Erau inca acolo, in… in mocirla aia.. erau… … sfintele oase [!!!] faramite, si din vesminte si . Si de asta va spun, ca… …. OfOf OfOf OfOf ”
Motivul?
“Probabil pentru omeni, ca sa nu stie oamnii . Cine stie in ce se putea transforma, stiti? Ca erau oameni,,.. sunt mult ioameni care.. stiti? Tin la parintele [Reporter RTV – a fost o operatiune conspirativa, ca sa ma exprim asa] Da. … Nu stiu cum va fi fost, da’ mie nu mi-a placut. Da’ .. Pe de alta parte, le-au scos, ce s-o putut- de-acolo, le-au pus intr-un nou sicriu si asa. si…
[Reporter RTV – stit ca oamenii astia de care spuneti dvs.  nu recunosc nimic] DA, DA, stiu!Stiu!Stiu!… Ei, ce sa le faci. Eu… dsa ma ierte Dumnezeu si Maica Domnului (ca stiu ca ma vor taxa si ma vor… Si-asa am.. ma tot, asa…Dar, ce pot sa-mi mai faca…? am 72 de ani. Sunt.. sunt bolnav, batran..slava Domnului ca inca…). Da. Si, de-asta, stiti, zica un parinte duhovnicesc, stiti, foarte in varsta asa [probabil p.Pantelimon de la Turnu,trimis acolo de la Ghighiu] “Cand or vrea sa-l canonizeze, cine stie cum ii vor gasi… cum ii vor gasi compuse oasele lui de DIVINITATE. A fost asa, ce stiu eu!, o Descoperire.. Ei, si, da, pe de alta parte, stiti si cand ar fi (cum zicea u nalt preot, un prieten de-al meu), zice “Mai Petre, cand o fi sa-l.. sa-l… il impart rechinii astia” [rade] – asa a zis.

VEZI SI
TRANSCRIPTUL [minutul 5:40-7:30] „[…]dar trebuie sa nu ascundem inca un lucru cutremurator, parintele Arsenie a fost de 3 ori scos din mormant, prima data la 3 zile dupa ingropare fiindu-le frica la securisti sa nu invieze cum ii era frica lui Irod ca Iisus este Sfantul Ioan Botezatorul caruia ii taiase capul. A doua oara l-au scos dupa 1 an fara explicatii, a treia oara la vreo 6 ani, intr-o imprejurare deosebita a iesit ca un izvor de apa din mormantul parintelui Arsenie care n-a putut fi oprit. Atunci s-a deschis mormantul si s-a scos apa din mormant cu galetile si s-a adunat in butoaie. Capacul de pe sicriu a fost gasit hâșnit intr-o parte si sfintele oase erau pline cu apa si noroi. Au fost spalate si asezate intr-un sicriu nou, de stejar, pe care eu l-am adus in spinare de la manastire pana la mormant. Trebuie sa va marturisesc ca in noaptea aceea parintele Arsenie m-a chemat tainic si pe mine ca sa fiu de fata, ca martor la dezgroparea lui care s-a facut in criptă la lumina lumanarilor si a lunii. Am baut apa scoasa din mormant si i-am sarutat sfintele oase si mai ales capul, care era inmiresmat si l-am tinut in mainile mele tremurand. Daca as fi putut l-as fi luat cu mine in san si l-as fi purtat pana la moarte. Pentru aceasta a trebuit sa scriu si marturia aceasta spre slava lui Dumnezeu si cinstea parintelui meu, Arsenie la care strig pe toate cararile vieții până la Judecată, pe care îl simt că mă ocrotește ca un înger[32]…..”

romaniatv.net/marturii-tulburatoare-arsenie-boca-a-fost-dezgropat-de-trei-ori-gasit-securistii-mormant-video 888adevarul8despre8arsenieboca8.wordpress.com/moartea-parintelui-arsenie-boca

Leave a Reply

