Vedeți câți martori care spun că nu are sfinte moaște?

 

Apoi, îmi spune părintele Antim când a fost cu filmarea aceea pe internet 

,,Băi, știi că în urmă cu șapte ani Arsenie Boca a fost dezgropat? Au găsit acolo în mormânt oase de mort, de culoarea pământului. Era mormântul plin cu apă. Au luat apă din mormânt, s-o pună în agheasmă s-o facă mai vindecătoare, făcătoare de minuni”. Am auzit această informație de la părintele Antim, dar am zis că mai trebuie probat.

 

Merge astă toamnă prin septembrie, fiica mea la Cluj Napoca la examen la facultate.

Este cazată o săptămână la mănăstire la Florești și aici, știind că are examene, o maică de acolo îi spune: ,,Fă acatistul lui Arsenie Boca și uite, îți dau niște apă din mormântul lui Arsenie Boca”.

De unde ai dumneata apă din mormânt?, a întrebat-o fata mea.

E clar că a fost dezgropat.

În luna noiembrie, înainte de începerea postului mă întâlnesc la mănăstire la Alexandru Vlahuță în Vaslui cu părintele Calistrat. El m-a criticat că nu i-a plăcut că m-am băgat în chestiunea aceasta și din discuții cu dânsul i-am spus: ,,Părinte, dar știi dumneata că Arsenie Boca a fost dezgropat?” Și el a zis: ,,Știu că a fost dezgropat. Și n-au găsit acolo moaște sau oseminte de sfânt”.

Dar bine, bine părinte, dar de ce era mormântul plin cu apă? Și mi-a zis: ,,Era toamna și ploua și de asta era plin cu apă”.

Încă o mărturie a unei domnișoare profesoară din Bârlad care îmi spune același lucru. A primit și ea de la o maică, de la Prislop apă din mormântul lui Arsenie Boca.

Fiica mea a avut niște discuții contradictorii cu părintele Ciprian Negreanu de la Cluj care are pus și portretul lui Boca în biserică și al lui Argatu în altar și a spus: ,,Părinte Ciprian, știi că mormântul lui Arsenie Boca a fost dezgropat? Și știi că n-au găsit moaște de sfânt?’’. A zis că știe, dar are o evlavie personală față de el

888adevarul8despre8arsenieboca8.wordpress.com – Vedeți câți martori care spun că nu are sfinte moaște? Unii chiar dintre ucenicii și îndrăgitorii lui. Această mărturie diferă și prin numărul martorilor de mărturia mincinoasă că ar avea sfinte moaște, un zvon lansat de un singur preot fermecat. Vocea lui este preluată ca un disc stricat și citatul din el este repetat prin multiplicare de toate site-urile proBoca și de mass-media. Așadar este o singură sursă amăgită și multiplicată (spre deosebire de mulții martori diferiți, aduși ca arătători ai adevărului, unii chiar dintre ucenicii Părintelui Arsenie Boca). Această păcăleală a preluat-o în trecut (imediat după lansare, în 1998), chiar și Părintele Justin Pârvu, dezinformat de unii din ucenicii sfinției sale (ca și în alte probleme).

 

Predica par. Anitulesei [ https://www.youtube.com/watch?v=JdcICV7JcT8 ]

Leave a Reply

