Cine-a sapat celalalt tunel inaintea mea ?

<<Anuntati-i pe cei care spera sa faca rost de relicve – pe care sa le vinda pe bani buni cind Boca va fi sanctificat pe bune – sa nu se mai oboseasca: deja sint doua tuneluri sapate de la padure pina la mormint si am aflat si eu, ca si cel care a sapat celalalt tunel inaintea mea, ca nu e nimeni ingropat acolo … cosciugul e gol si nu prezinta alte urme de penetrare decit gaurile facute de mine si de el, prin care nu se putea scoate un cadavru. Nici macar o bucata de rantie sau vreun obiect sfint n-am gasit, sa-mi inec si eu amarul si sa-mi scot osteneala. Un sfint cam zgircit, Arsenie asta … >> Milud Regensohn ·

http://www.dcnews.ro/mormantul-lui-arsenie-boca-a-fost-profanat_477726.html 12654612_1216370411725162_3536428152513258982_n

Leave a Reply

