“VINO LA NOI LA MANASTIRE…- N-am nevoie”

IN ANII ’70, bOCA NU VOIA LA MANASTIRE, POFTIT DE PAR. PAPACIOC <<Julieta L-A SCOS și pe Dometie și a rămas cu Arsenie acolo. Și așa s-a făcut de maici [ Mănăstire– n.n. ]   …
Părintele Ioanichie Bălan:- Cu Sfânta familie…
Părintele Arsenie Papacioc:
– Cu Julieta stareță.
Și e normal acum să facă o serie întreagă de greșeli… Se duc la mormântul lui și se roagă, și el se lăsase și de preoție și de călugărie… M-am întâlnit cu el, odată. Eram stareț la Cheia. Și m-am dus pe la București pe la consilierul acesta, să iau cruciulițe și alt material de colportaj. La Institutul Biblic, m-am întâlnit cu Arsenie. El era la consilieri. Când a ieșit el de acolo, el m-a luat:
– Aaa, Ce faci, părinte Arsenie?
– VINO LA NOI LA MANASTIRE…
– N-am nevoie, (zice), lasă că-mi ții sfinția ta locul, știi…tot Arsenie.
– Zic: Părinte eu țin locul meu, nu țin locul nimănui, să știți…>>  [APROPO CA-L STIA HIPNOTIZATOR SI CU REINCARNAREA]

Leave a Reply

