Vinolamine , cenzurat

<<De copil zicea: „Eu sunt Zian. Veniți la mine și eu vă voi duce la Hristos”.

Așa îi vorbea Duhul Sfânt, Care era în el !?!?!?!?!?!??!?!?!??!?!?!?!?!??! >> ;

[ observati 12729189_1226828294012707_2553206634317192935_n

ca pasajul CU “DUHUL SFANT” LI S-A PARUT CUMVA SI LOR, SI L-AU EXCLUS DE PE NET… pana la noi ; apare doar cand cumperi cartea, cum a facut Par. Anitulesei pentru predica sfintiei sale

-“se vor scula hristoși mincinoși și proroci mincinoși, și vor da semne mari și minuni, cât să amăgească de va fi cu putință, și pre cei aleși”- Mat 24:24]

10471484_1226824377346432_4275862305500968147_n

 

tot pr. Petru VAMVULESCU, MĂRTURIA MEA, p. 13-14 :

<<Îmi spunea Părintele Arsenie că inima Sfinției Sale este la Sfânta Icoană a Maicii Domnului de la Sâmbăta, încă de când a fost zămislit în pântece de fericita mamă, Cristina.

Pe dosul icoanei, care este din carton, se găsesc cuvintele scrise de Părintele Arsenie:

“Aceasta este icoana cea mai dragă a mamei mele, Cristina Boca. Privind la ea, la Maica Prea Curată, îi cerea cu lacrimi să-i dea și ei un băiat, și i-a dat, pe mine, Zian Boca, mai târziu Arsenie Boca. Rugați-va și voi, toți cei ce o priviți pe Maica Cerului, pe Maica Precista, cum ne-am rugat și mama mea și eu. Amin și slavă” >>

COMENTARIUL VICTOR888ARSDELEANU, PRELUAT LA
sfintiinugresesc.wordpress.com/2016/02/08/pag-864-mandria-din-copilarie-pana-la-sfarsit/ :

[ … în loc să fie cuvinte de recunoștință față de Maica Domnului și Domnul nostru Iisus Hristos, la a căror asemănare ar trebui să ne poarte o Sfânta Icoană, sunt cuvinte de gravă mândrie, îndemnând la asemănarea cu sfinția sa și mama lui, tocmai în acea lucrare rătăcită care i-a dus pe amândoi la vedenii și primejdii veșnice numită: falsa rugăciune.

Suntem îndemnați când o privim pe Maica Domnului să nu ne rugăm la Ea, ci să ne împrăștiem cu mintea și să ne gândim cum s-au rugat ei, și să îi imităm.
Dar în felul acesta, tocmai când ar trebui să avem model direct, prin privirea simplă, chiar pe Născătoarea de Dumnezeu, ne-am abate spre alt model, desigur inferior.
Dacă n-ar fi fost această patimă atât de prezentă în gândirea Părintelui (de a ne face pe noi după chipul și asemănarea lui), ar fi spus „rugați-vă, că și eu cu mama mea m-am rugat”. Dar și așa ar fi fost penibilă evidențierea de sine.

Ne întrebăm, văzând catastrofele pictate la Drăgănescu, și roadele rugăciunilor în viețile lor, oare obiectul la care se închinau ei chiar era o Sfântă Icoană sau doar un tablou religios, o grozăvie neasemănată? – n.n. ] .

Pr. Petru VAMVULESCU CONTINUA SA NE RECOMANDE INDRACIREA CU EXEMPLUL PERSONAL –

<<Să vă dea și vouă, celor care citiți și mă credeți, bucuria pe care am avut-o eu, Preotul Petru, când m-am închinat la această icoană.

Și cuvintele Părintelui Arsenie, ca ale unui ucenic adevărat al Maicii Domnului, erau curate ca un izvor tainic, venit de sus, care vindecă rănile sufletești și trupești. >>

[ Aici Părintele Petru greșește. Niciodată Maica Domnului nu a propovăduit erezii, fiindcă niciodată nu S-a propovăduit pe Sine, ci pururea îndemna pe ceilalți către Fiul Ei, numindu-se roabă. Chiar și atunci când constata că o vor ferici toate neamurile se uimea, umilindu-se, simțindu-se nevrednică și atribuind totul iubirii și măririi lui Dumnezeu]

12729376_1226824627346407_5800379228550738285_n

Leave a Reply

