grija si cu Nicula , sa nu deveniti ardeleni, pardon, papistasi

Oana Simona Stanciu  –  S-a mutat ISUS pe Facebook? frown emoticon

12794492_1235077239854479_2670957860473781794_n


cateva din cele 200 de comentarii – cele cu “isus”
<<Jozsef Nagy Ce vad aici e fatarnicie curata.
Eu îl iubesc pe Isus
Ba eu îl iubesc mai mult
Nu! ca eu
Ca la gradinita. Voi chiar credeti ce
sceieti aici? A devenit un trend sa arate oameni cat de credinciosi sunt
si cate unul sare calul

Ioana Moldoveanu Da Doamne Isuse te primesc in casa mea si in sufletul meu cu cea mai mare bucurie si te rog sa ai grija de familia mea cum ai avut si pana acum si-ti multumesc Doamne pentru tot Doamne ajuta Amin.

Gina Si Ghita Butnariu Da Doamne Isuse te primim in casa noastra cu inima deschisa te rog ai grija de familia mea de toata lumea multumesc Doamne.Amin.

Calina Bara Da doamne te privesc vino ln casa mea si lncalzestemi inima si familiei mele te iubesc isuse amin

Yonel Dodan Iisus este deja in sufletele noastre doar ca trebuie sa il descoperim!

Feraru Sanda Te iubesc isuse si te astept cu nerabdare sa intri in casa mea sin sufletul meu pentru totdeauna binecuvinteazami familia si pe toata lumea amin

Florica Tcirici Te iubesc,,Isuse,,,vino in casa inimii mele si sa stai cu mine pana la sfârșitul vieții iti multumesc 🎂🎂🎂

Viorica Arinar Te astept si te primesc cu inima deschisa si te Rog ai grija de familia mea si de toti oamenii care au credinta in tine Isuse HRistoase

Anica Tarean Te iubesc isuse ca tu tau dat viata pentru mine o patosa

Oltita Abramiuc Doamne isuse Hristoase intra avem nevoie de indrumare si ajutor , amin !

Gutu Catalin Marius Da doamne isuse te primesc in casa mea cu inima deschisa te rog ai grija de fam mea si de mine,si de toata lumea.Amin!

Mary Tody Da doamne Isus Amin

Silica Badea Domne Isuse Hristoase miluestema si parata vino

George Popescu Da Doamne Isuse te primim în orce clipă

Fejes Mirabela Vino isuse doamne vii iubesc sunt amin
Fejes Mirabela Vino isuse iubesc într>>

Leave a Reply

