bi – Chiulesci

am vizitat: Catedrala Arhiepiscopală din cetate, CATEDRALA ROMANO-CATOLICA, Biserica Memorială Mihai Viteazul și ne-am plimbat printre zidurile Cetății [Alba Iulia ]- a declarat pr. Emanuel Albu, PREOT PAROH în cadrul Parohiei Chiuiești.

„După ce ne-am rugat la mormăntul Părintelui Arsenie, am urcat în pădure la peștera Sfântului Ioan de la Prislop, unde tinerii au cântat Axionul: Cuvine-se cu adevărat. Am plecat de la Prislop cu o mare bucurie duhovnicească în suflete, conștienți fiind de faptul că „Minunat este Dumnezeu întru sfinții Săi”.

La Chiuiești am ajuns în jurul orei 22:00, îmbogățiți duhovnicește și bucuroși de faptul că am petrecut împreună o zi frumoasă”, http://dej24.ro/tineri-din-parohia-chiuiesti-pelerinaj-la-mormantul-lui-arsenie-boca-foto/Parohia-Chiuiesti-pelerinaj-1Parohia-Chiuiesti-pelerinaj-2

Leave a Reply

