am inteles, se credea Ilie

Mărturia lui Gheorghe Morar din Ucea de Sus (jud. Braşov)

despre Părintele Arsenie Boca

Odată am avut un vis înfricoşat pentru păcatele mele şi în frica aceea am strigat: ILIE, ajută-mă şi în clipa când am strigat ILIE ajută-mă hidoşenia aceea a dispărut.
Când m-am dus la părintele Arsenie la Drăgănescu i-am spus întâmplarea şi la care părintele Arsenie mi-a răspuns: ILIE nu este în vis, mă, este în realitate.

După ce părintele a repetat de două ori că ILIE nu este în vis ci în realitate, eu am zis: am înţeles, părinte, şi nu a mai repetat şi a treia oară.

Eu mi-am zis: Doamne cu cine stau eu de vorbă: cu sfântul ILIE pentru că însuşi a mărturisit că ILIE e în realitate.

Am văzut în multe publicaţii dar şi la radio de multe ori când se pomeneşte numele părintelui Arsenie Boca se zice Sfântul din Ardeal. Eu însă cred că părintele Arsenie nu este sfântul din Ardeal şi nici al României, ci este sfântul lumii întregi.

Părintele Arsenie a venit cu duhul lui ILIE SI AL LUI IOAN Botezătorul (de Sfântul Ioan Botezătorul, Evanghelia spune că vine cu Duhul lui Ilie) Deci printre aceşti doi sfinţi să-l găsim pe părintele Arsenie Boca. Eu nu scriu de la mine, ci ce a zis în realitate. (sursa – http://poruncaiubirii.agaton.ro/articol/234/m%C4%83rturii-despre-p%C4%83rintele-arsenie-boca )

Corelati cu ce-ncerca bOCA sa (se) convinga aici – https://sfintiinugresesc.wordpress.com/2015/08/30/cuvinte-vii-hule-despre-reincarnare/

(printre altele –

<< “Dar Ioan era reîntruparea lui Ilie ?Cu duhul si puterea lui Ilie” n-ar putea merge si altcineva, de pilda Ioan ? A fost un singur suflet, o data în Ilie, a doua oara în Ioan ? Ar fi prin urmare vieti succesive ?” Ioan era Ilie sau era înger; sau Ilie era înger ? Daca dupa înviere toti vom fi ca îngerii, atunci rapirea lui Ilie la Cer sa fi fost cauza transformarii (stramutarii – desi nu corespunde nici cuvântul acesta -) unui om în înger ? Ilie – din Raiu sau din iad ? Daca consideram pe Ilie independent de Ioan, atunci a venit din Rai. Daca Ioan era Ilie, atunci stim din Predanie ca Ioan a fost înaintemergator al Domnului si în iad; în cazul acesta si Ilie a venit din iad. Ca Ioan a fost înger, sau era Ilie transformat de Rai în înger, ramâne iarasi o întrebare. >>)

 

Mai stim si ce i s-a intamplat doamni Lidia Staniloe si tatalui dansei : 200<<De pildă, într-o vară, cu câteva zile înainte de Sfântul Ilie, fiind la Vlădeni, am întâlnit într-o după-amiază, pe când ne plimbam pe șoseaua de deasupra gării, un grup de oameni. Erau bărbați și femei, vreo cinci, șase, care veneau din sus, de către varnițe.

S-au oprit, au salutat și văzând că au în față un preot au cerut să fie binecuvântați. Tata i-a întrebat încotro se duc. „Ne ducem la Mănăstire la Sâmbăta”, a răspuns cel mai în vârstă. Parcă-l văd și acum: era negricios, cu o barbă lungă, pe jumătate căruntă. „Pe jos? Doar e foarte departe”, a spus tata mirat. „Trebuie să fie vreo optzeci de kilometri.” „Da, părinte, dar trenurile sunt scumpe. Și vrem neapărat să fim acolo de Sfântul Ilie, fiindcă părintele Arsenie începe să vorbească păsărește și apoi se urcă cu căruța de foc la cer.” >>
Leave a Reply

