p. Serafim Badila: “sarut clanta” (pe sistemul “baba care pupa microfonul”)

<<DACĂ NU ÎL GĂSEAM ACOLO, SĂRUTAM MÂNERUL CLANŢEI DE LA BISERICĂ, GÂNDIN­DU-MĂ CĂ FUSESE ATINS DE părintele Arsenie şi apoi mă întorceam acasă. Au trecut aşa ani la rând. >>http://www.formula-as.ro/2014/1109/spiritualitate-39/pr-serafim-badila-am-vazut-cu-ochii-mei-multe-minuni-17494

Pr. SERAFIM BĂDILĂ de la  Man. Casiel, Bistriţa – Năsăud; „Când dânsul mi-o spus să fac teologia şi SĂ MERG LA MÂNĂSTIRE, EU M-AM ÎMPOTRIVIT. În vremea aceea, eram învăţător la Râmeţi şi nu-mi trecea prin cap să-mi schimb viaţa. Eram singur, prietenii cu fete nu avusesem, dar nici nu mă gândeam să mă fac monah. DAR DORUL MĂ MÂNA MEREU CĂTRĂ PĂRINTELE, LA DRĂGĂNESCU. ” tot el ne-ndeamna sa ne spovedim la morminte: “SUNT OAMENI CARE MĂRG LA EL ŞI SĂ SPOVEDESC LA MORMÂNT CA LA UN DUHOVNIC, cu toate cuvintele şi faptele lor. Ş-APĂI LUCRĂ PĂRINTELE ARSENIE CU EI CU NIŞTE DARURI MARI, DUMNEZEIEŞTI” ; tipul e bantuit: “Ş-apăi şi eu mărg la el şi-i deşert tot ce am pe suflet, tot ce strâng în tot anul. Şi VORBESC CU EL ŞI EL ÎMI RĂSPUNDE. Anul trecut, când am fost la dânsul, la Prislop, I-AM CERUT AJUTORUL CĂ URMA SĂ ŢÂN O CONFERINŢĂ DESPRE DÂNSUL. Ş-apăi, după ce m-am întors, când am intrat pe poarta mânăstirii, AM AUZIT ÎN URECHE VOCEA LUI, CARE MI-O ŞOPTIT: «PÂNĂ AICI TE-AM ÎNSOŢIT!» Vă spun adevărul-adevărat! Da, dragul meu… Şi ca mine sunt mulţi oameni, în viaţa cărora părintele o lucrat după ce-o trecut la cele veşnice”

 

 

Leave a Reply

