Nu te opri din inchinatul la bOCA ca te bantuie…

<<Într-o vreme, la pomelnic, îl pomeneam şi pe Părintele Arsenie luptătorul, că nu era trecut la ceilalţi. Şi apoi, eu, cu toată evlavia asta a mea, AM UITAT să-l mai trec şi au fost ANI INTREGI în care nu l-am mai pomenit. O început apoi peste mine nişte BOLI , nişte ISPITE şi nu mai ieşeam din ele.

Şi, într-o noapte, l-am visat pe Părintele Arsenie care zice:

– Mă, da-mi un pic de tămâie.

Nu cred în vise! Că Părintele Cleopa a şi scris o carte Despre vise şi vedenii… Şi chiar dacă-s adevărate, nu trebuie să ne luăm după ele, ca să nu cădem în înşelare. Dar eu totuşi am interpretat, cu mintea mea, că uite, eu l-am lăsat pe Părintele Arsenie! Şi tămâia e rugăciune… Şi AM INCEPUT SA MA ROG IARA LA Părintele Arsenie să mă ajute, aşa păcătos cum eram.>>

http://www.arsenieboca.ro/Parinte-Arsenie-roaga-te-lui-Dumnezeu-pentru-noi

Leave a Reply

