copii, sa traiti

<<[1973] DUPĂ UN TIMP, AM RĂMAS ÎNSĂRCINATĂ şi ne-am dus din nou la Părintele Arsenie. Soţul meu i-a spus că toţi cei din familie se opun: “Nu vedeţi cât îi de greu! Să mai faceţi un copil?!”… S-a supărat Părintele şi-a zis cu hotărâre: “MĂI, CA SĂ TRĂIŢI, MĂI, CA SĂ TRĂIŢI!”. N-am înţeles atunci ce voia să spună. După mulţi ani, o femeie care a fost la Drăgănescu mi-a povestit că Părintele i-a zis: “MAI AVEŢI TREI-PATRU ANI”. Încă trei-patru ani în care ea putea naşte copii. “SĂ MAI NAŞTEŢI UN COPIL, CĂ DACĂ NU…”. Şi le făcea semn cu degetul cum le faci copiilor.Asta însemna: CĂ DACĂ NU, O SĂ MOARĂ! Era împreună cu soţul ei, care n-a fost de acord: “Să ne facem de minune!? Noi, acum, la vârsta noas¬tră, să mai facem copii?!”… Nu l-au ascultat. Şi exact pe la vârsta de 43-44 de ani, până când ar mai fi putut face copii, SOŢUL EI A MURIT. Părintele ştia dinainte. Ne spunea: “La mine nu trebuie să veniţi de multe ori. O dată, şi să ascultaţi!”. http://www.formula-as.ro/2012/1047/spiritualitate-39/pe-urmele-parintelui-arsenie-boca-15829

nu se admiteau scutirile: “Să faceţi copii, că altfel femeile fac cancer. Cel puţin trei-patru copii, ca femeia să fie sănătoasă, să nu aibă probleme!”. Eu am gândit: “Apăi eu îs bine, am patru copii”. I-AM ARĂTAT O FOTO¬GRAFIE CA SĂ-I DEMONSTREZ CĂ AM PATRU COPII, O POZĂ ÎN CARE ERAM CU SOŢUL, MAMA MEA ŞI COPIII. S-A UITAT ŞI A ZIS: “TU!… TU SĂ MAI NAŞTI UN COPIL!”

“motive”? iata de la guru, din burta mamei sale: << TOT ATUNCI NE-A ZIS, VORBIND NATURAL: “TATĂL MEU O PLECAT ÎN AMERICA. MAMA N-O MAI VRUT SĂ SE CULCE CU TATA, CÂND ERA ÎNSĂRCINATĂ CU MINE. ŞI EL O PLECAT. BINE O FĂCUT, CĂ S-O ÎNTORS ŞI NE-O ADUS BANI” [au si divortat, de altfel, si guru a fugit la bunici si apoi unchi] Adică, în timpul sarcinii, viaţă curată! Copilul să nu fie deranjat când e în pântece. “Măi, şi animalele respectă perioada aceea, dar omul…”.
Ne-a mai povestit că MAMEI SALE ÎI PLĂCEA MULT O ICOANĂ pe care o punea pe masă şi zicea: “Vai, ce MI-AR PLĂCEA SĂ AM UN COPIL CARE SĂ ŞTIE SĂ PICTEZE ICOANE!”. Aşadar, trăirea pe care mama o are în timpul sarcinii e moştenită de copil.>>
nu scapai mereu << *”Sa va spun acuma si de familia Joltes, din Campeni. O familie cu nume, cu vaza din Campeni. Sotia unuia din fratii familiei era bolnava, pe vremea cand inca mai traia părintele. AVEA CANCER, si eu i-am spus sa mearga la părintele Arsenie, ca i-o da un sfat bun. FEMEIA MAI ERA SI GRAVIDA. ERA LA AL SAPTELEA COPIL. S-a hotarat repede si s-a dus. Părintele, fiind vazator cu duhul, cum a vazut-o, i-a vorbit fara ca ea sa apuce sa-i explice ceva: “Tu esti tare necajita si tare bolnava, dar ai o problema si mai grea ca esti si gravida. Doctorii iti spun sa faci intrerupere de sarcina, dar tu sa nu faci asta. Ca si de faci si de nu faci avort, tot ai sa mori, pentru ca boala ta n-are leac. Dar daca nu vei face avort si lasi copilul, sufletul tau va merge in rai, daca esti spovedita; iar de faci avort, o sa mergi sigur in iad”. SI DOAMNA A NASCUT COPILUL, DUPA CARE A MURIT. Dar copiii ei sunt azi realizati, niste bijuterii de oameni.”>> http://www.formula-as.ro/2009/874/spiritualitate-39/pe-urmele-parintelui-arsenie-boca-11275
Leave a Reply

