cine l-a ucis pe primar, si la a cata incercare

<<Dar dintre toti vrajmasii din Farau, primarul era al mai rau, ba socot eu ca era chiar indracit. Dar a avut mai apoi si-o soarta grea primarul asta, si EU CRED CA TOATE S-OR INTAMPLAT SI PRIN PUTEREA PĂRINTELUI ARSENIE!
http://www.formula-as.ro/2009/874/spiritualitate-39/pe-urmele-parintelui-arsenie-boca-11275 EU M-AM DUS ATUNCI LA PĂRINTELE ARSENIE, LA DRAGANESCU, IN CAMPIE, M-AM RUGAT APRINS IMPREUNA CU EL, si cand m-am intors, sa vedeti ce s-a intamplat.
Un epitrop de-al meu, de la biserica, se dusese la Primarie, ca sa-i deie o adeverinta primarul cel indracit. SI CUM ERA TIMP DE PLOAIE AFARA, TUNA SI FULGERA, EPITROPUL SI-A FACUT CRUCE. “DOAMNE, FERESTE-NE!”. DAR PRIMARUL CARE NU PUTEA VEDEA CRUCEA ZICE: “CUM DE INDRAZNESTI SA TE-NCHINI TU IN FATA MEA?”. Numai ca in clipa aceea, odata a si trasnit un trasnet infricosator, de parea ca s-a rupt cerul si o sa cada peste oameni. Primarul tocmai vorbea la telefon cu cineva din satul vecin si cand a trasnit a iesit si-o flacara mare prin telefon si a luat foc si plopul cel mare de langa primarie, ardea ca o lumina uriasa, de Pasti. Primarul a inlemnit! Indata a scapat telefonul din mana si, ca intr-un vis, si-a facut larg, canonic, ca la manastire, semnul crucii! ERA PRIMA OARA IN VIATA LUI CAND SE INCHINA. DE ATUNCI, N-AM MAI AVUT NECAZURI CU EL. SEMNA PRIMARUL NOSTRU ORICE PENTRU BISERICA. Dar soarta i-a fost crunta, ca sa vedeti unde duce necredinta. Trecuse un an, in care n-am mai stiut de el, pentru ca plecase din Farau, cand a venit nevasta lui cu un parastas de Sambata lui Lazar, Sambata Floriilor, cand se pomenesc toti mortii la cimitir. Si mi-a spus ca barbatul ii MURISE IN PODUL CASEI, SPANZURAT. Vai si amar de sufletul lui, sarmanul!>>

12705699_1218429768185893_6639834185595072061_n

Leave a Reply

