bantuiti celebri: Par. Dumitru

“Din pricina blestemelor, aici au murit oameni, s-au destramat familii, eu insumi am intalnit nenumarate cazuri. Veneau babute sa le deschid Pravila, sa le citesc moliftele Sfantului Vasile, sa le fac dezlegari… Si deodata, mi-am dat seama cat de mic sunt eu sa ma impotrivesc conceptiilor unui popor intreg. Aveam nevoie de un sprijin, de un sfat. La cine sa ma duc? Marii mei duhovnici murisera. Pe Parintele Teofil Paraianu greu il prindeai, caci dupa “90 incepuse sa tina conferinte, sa apara la televiziuni… Asa ca M-AM HOTARAT SA MERG SA MA ROG LA MORMANTUL PARINTELUI ARSENIE BOCA. Era un 8 mai insorit si, totodata, praznuirea Sfantului Arsenie cel Mare. AM CAZUT IN FATA MORMANTULUI SI I-AM SPUS: <<Parinte Arsenie, tu m-ai facut preot, prin rugaciunile tale sunt ceea ce sunt azi, te rog, ori imi trimiti un duhovnic sa-mi fie aproape acolo, in munti, ori sa stii, eu renunt! Ma duc la o manastire, stau linistit si-mi vad de rugaciune. Daca tu crezi ca am o misiune in Muntii Apuseni, trimite-mi ajutor!>>. A urmat poate cel mai mare miracol pe care aveam sa-l traiesc in viata mea. A DOUA ZI, in 9 mai 1993, m-a chemat la dansul Preasfintitul Serafim. <<Iarta-ma, parinte, ca nu m-am prezentat. Numele meu este Rafael Noica…>>.
http://www.formula-as.ro/2002/523/spiritualitate-39/spiritualitate-3349&#8221;
OARE ACESTI PREOTI SI IERARHI SE-NCHINA CUI TREBUIE CAND NU-SI DAU SEAMA CA DE PE O ZI PE ALTA NU TELEPORTEAZA DUMNEZEU SFINTII LA TINE, CI DIAVOLUL STIE CE SE FACE SI-TI TRIMITE-NSTIINTARE UNDE CA-I EL SEFU’ IDOLATRILOR MACABRI? Cat de macabri? atat de macabri:
<<O minune legata de Parintele Arsenie am vazut chiar eu, cu ochii mei, in ziua de VINERI, 3 AUGUST 1990. Venisem la Manastirea Sambata cu o fata foarte credincioasa, bolnava grav de SCLEROZA IN PLACI. Era BOLNAVA DE 17 ANI, nu putea merge decat cel mult cinci-zece pasi, o duceam cu un carucior din acela pentru invalizi. Astfel am urcat impreuna spre un izvoras, doi kilometri mai sus de manastire. Si cum stateam amandoi langa izvorul acela, IN POIANA APARE O BATRANA A CAREI INFATISARE era imposibil sa nu-ti atraga atentia. Parea de vreo o suta de ani, dar era inalta, negarbovita, cu ochi albastri, plini de viata. Eu povesteam cu fata asta, cu voce inceata. Zic: <<No, maine as vrea sa urc pana la chilia Parintelui Arsenie, sub poalele Fagarasului…>>. DESI SE AFLA CAM LA O SUTA DE PASI, batrana a ridicat ochii spre mine si m-a intrebat: <<Chiar vrei sa mergi la chilie…?>>. Nu va pot spune ce voce avea femeia asta… UN GLAS CE AJUNGEA PANA LA NOI CU O IREALA PUTERE, un glas aproape mustrator si totusi nu, un glas ce venea parca sa ne certe din lumea cealalta… Eu am spus ca da, merg la chilie, batrana a zis: <<Bine>>, si-a luat apa de la izvor si, cand a dat sa plece, s-a intors catre noi si ne-a intrebat: << NU VRETI UN MAR?>>. Noi am spus: <<Da>>. EA SI-A BAGAT MANA IN STRAITA SI A SCOS DOUA MERE MARI, GALBENE, UNUL PENTRU MINE, CELALALT PENTRU FATA. Si atunci m-am uitat la piciorul ei. Un PICIOR NEFIRESC DE MARE pentru o femeie, numarul 45 sau chiar 46. Batrana s-a indepartat si fata imi zice: <<MAI, PARCA INTRAU OCHII EI PRIN MINE, SIMTEAM CA TRECE PRIVIREA EI PRIN MINE, CA-MI INTRA IN CARNE, IN CORP…>>. Iar eu puteam sa jur ca erau aceiasi ochi mari, albastri si umezi, pe care-i vazusem atunci la Draganescu. Deodata, pe amandoi ne-a strafulgerat un gand: <<Sa vezi ca a fost parintele!>>. Am alergat dupa batrana dar, cu toate ca nu trecusera nici doua minute de la plecarea ei, n-am mai gasit-o nicaieri. Mai mult, pe poteca aceea veneau spre noi niste turisti care ziceau la randu-le, ca n-au vazut nimic, nici o batrana. […] Insa din acea zi si pana astazi, fata aceea merge pe picioarele ei. >> http://www.formula-as.ro/2002/523/spiritualitate-39/spiritualitate-3349

Leave a Reply

