Spuneţi-mi, rogu-vă, mai ţineţi minte cuvintele lui Hristos din Evanghelia după Luca: Nu te teme, tuma mică, pentru că Tatăl vostru a binevoit să vă dea vouă Impărăţia (Luca 12, 32)? Despre mica Sa turmă Domnul nostru Iisus Hristos a vorbit nu o dată. Mica Lui turmă şi-a avut începutul în sfinţii Lui apostoli, iar după aceea s-a tot înmulţit… Ateismul a început să se răspândească în toate ţările, în primul rând în Franţa la începutul veacului al optsprezecelea, dar pretutindeni, în ciuda propagandei din ce în ce mai puternice a ateismului, s-a păstrat mica turmă a lui Hristos şi se păs­trează până acum. Voi, voi, voi toţi, cei ce mă ascul­taţi, sunteţi această turmă mică.

12360044_1180545318641005_6581042246568880420_n

Şi să ştiţi, şi să credeţi că mica turmă a lui Hristos este de neinvins, ei nu are ce-i face nimeni, ea nu se teme de nimic, fiindcă ştie şi păzeşte totdeauna marile cuvinte ale luiHristos: Voi zidi Biserica Mea, şi porţile iadului nu o vor birui. Aşa că dacă nici porţile iadului nu vor birui Biserica Lui, mica Lui turmă, pentru ce să ne tulburăm, pentru ce să ne facem griji, pentru ce să ne întristăm?! N-avem de ce, n-avem de ce! Mica turmă a lui Hristos, adevărata turmă a lui Hristos nu poate fi vătămată de nici o propagandă”.
http://www.cuvantul-ortodox.ro/2010/06/15/sfantul-ierarh-luca-al-crimeei-%E2%80%93-intruchiparea-pastorului-responsabil-si-jertfelnic-ii-nu-te-teme-turma-mica/
Aşa vorbea arhiepiscopul Luca la nici patru luni după ce seful statului proclamase necesitatea de a termina definitiv cu Biserica. Vorbea nu pe ascuns, ci făţiş – în biserică. Şi pe mulţi i-a liniştit, pe mulţi i-a întărit atunci.

 

12360044_1180545318641005_6581042246568880420_n
Sunt ierarh dar nu îmi pasă De turma ce Dumnezeu mi-o lasă. Eu nu apăr Ortodoxia – Iohannis e-mparatia. Sunt ierarh şi stau cuminte – Ascult doar de preşedinte. Pe Hristos l-aş apăra Dar mi-e frică de ce-ar urma. Iohannis este suveran, Eu doar un supus oştean – În armata cea lumească, Nu în cea duhovnicească.
Sunt ierarh ce vă miraţi Că nu am grijă de fraţi. Eu tac mâlc, nu spun nimic, Altfel pierd… lozul din plic.
Cum să ies eu înainte ? Să mă iau de preşedinte. Că îmi vinde ţara mea Şi o dă la nimenea.
Eu nu mai simt româneşte, Eu sunt slab duhovniceşte. Nu acum mucenicie!, Îi prea cald la episcopie.
Fraţi creştini eu îmi doresc Să stau într-un jilţ ceresc. Pentru că m-am ostenit – Ecumenism am zidit.
Am fost pus administrator Să-L slujesc pe Pantocrator. Plinind Tainele divine Dar acuma mi-e ruşine.
Că am bani mulţi pe tipsie Primiţi la patriarhie. Iar acolo au venit Dintr-un eurocredit.
Steagul meu este albastru Pe el, astru lângă astru. Este noua împărăţie O slujesc în credincioşie.
E uniunea europeană Ce inspiră numai teamă. Bani de acolo au venit. Catedrală am zidit.
Una mare în capitală Făcută cu multă fală. Cărămizi lui faraon Din banii lui Chevron.
Iar pe Sfântul Epitaf Se află numai praf. Noul steag este albastru Pe el, astru lângă astru.
Lupilor veniţi la stână Eu le spun doar poftă bună, Ca în tihnă ei să roadă Din a Lui HRISTOS cireadă.
Eu sunt frate cu sectarul Şi lui Domnul îi dă Harul, Sunt prieten cu rabinii Ce i-au pus Domnului spinii.
Bisericii nu-i slujesc Ci vreau doar s-o poleiesc, Cu argint, cupru şi aur Sufletele să-mpietresc.
Sunt frate cu Bartolomeu În Stambul arhiereu, Pe Dumnezeu noi de zor hulim Ecumenismu-l slujim.
Le accept pe preotese Să slujească – Sfinte Mese, La Masa Sfântului Altar Fiindcă şi ele au Har.
Lucifer în al lui scop A făcut femei episcop, Şi-astfel praful s-a ales Ierarhii au căzut în eres.
Somnoroase păsărele Pe la “sfânt sinod” se-adună. Ţara arde în flăcări, ARDEE! Pentru voi e noapte bună.
Hai ierarhe, lasă gluma Ieşi acuma, paşte turma. Dar nu ieşi din carapace Dormi în pace.
Vor ar trebui să fiţi păstorii Şi nu laşi ca trădătorii. Ţara ARDE şi se duce La sinod, somnu-i dulce.
Se coboară HRISTOS din ceruri Din nou să se răstignească. Voi dormiţi, când lupul e-n stână Noapte bună!
12360044_1180545318641005_6581042246568880420_n
Leave a Reply

