geanina si fiica ei catolica

Sanctificarea lui bOCA … Sa-l ia ai lui…
geanina79 (https://geanina79.wordpress.com) said, on iulie 11, 2014 at 9:38 am Îmi pare rău să vad cum ma contraziceti . Eu sunt ortodoxă si Părintele Arsenie este Sfântul meu la care ma rog mereu. Locuiesc in Verona iar fiica mea este catolică. Am avut ocazia sa merg in acest fel la ambele slujbe si pot spune ca bisericile noastre sunt infratite. Este usor sa judeci fara a sti dar a judeca are dreptul doar Bunul Dumnezeu. Merg cu placere la slujbe ortodoxe pentru mine si la slujbe catolice pentru fiica mea. Au si ei sfinti lor cum noi avem pe ai nostri. Toti sau rugat doar bunului Dumnezeu, Domnului Iisus si Sfintei Fecioare. Eu traiesc printre catolici si stiu viata celor mai mari sfinti catolici si îi respect si cred in ei cum cred in sfintii ortodocsi. Biserica ortodoxă ma sfătuit sa merg pe calea Ortodoxiei dar a conduce pe fiica mea in religia catolică ducând-o la slujbele ei si învățând cu ea tot ce tine de biserica catolică. Sfântul Francisc este un mare sfânt catolic. Nu mai blestemati pe Duhul Sfânt căci nu se iartă în veci acest lucru.

ecu

Prima de a vorbi cititi vietile Sfintilor informativă si apoi oricum trebuie sa tacem asa cum ne sfătuieste părintele Arsenie. Multi prieteni catolici au la iei pe sfinti nostri ortodocsi pt că eu le vorbesc si ei accepta si religia noastra si pe roagă sfintilor nostri pt ca ei cred si in sfinti nostri. Să învățăm să nu mai judecăm pt ca nu suntem vrednici. Fiica mea este catolică si sunt mândră pt că este crestină ca si mine. Are aceleasi 10 porunci de respectat. Fiica mea este crestină ca si San Francesco. Cititi mai mult si nu mai judecati.

In data de 11 iulie 2015, saccsiv a facut doua servicii omenirii (cred..) :

1. a aprobat sa se publice cele de mai sus;

2. i-a replicat : << geanina79 Esti ratacita, iar fiica ta este eretica>>

(https://saccsiv.wordpress.com/2011/06/05/de-ce-parintele-arsenie-boca-l-a-pictat-pe-ereticul-francisc-printre-sfinti/#comment-223266)

Leave a Reply

